Search
Search ×

KTM 300 EXC TPI INJECTIE 2018 UIT VOORRAAD LEVERBAAR

KTM 300 EXC TPI INJECTIE 2018 UIT VOORRAAD LEVERBAAR
Als het gaat om een ​​optimale vermogen tot gewicht verhouding en een uitstekende Enduro-specifieke prestatie, komt de nieuwe KTM 300 EXC TPI-motor bovenop. Het beschikt over een geheel nieuwe TPI elektronische brandstofinspuiting, die een nieuwe benchmark in het 2-taktsegment offroadcompetitie zal instellen. En dankzij zijn moderne architectuur, waaronder high-end functies, zoals de goed beschermde E-starter, een nieuwe cilinder met twee injectoren en krachtventiel, een 6-speed Enduro-transmissie en een hydraulisch bediende DDS-koppeling, zal de KTM 300 EXC TPI-machine de beste keuze wanneer het gaat echt moeilijk worden.

CILINDER
De nieuwe KTM 300 EXC TPI-cilinder heeft een boring van 72 mm en is voorzien van de geavanceerde krachtafsluiter, die zeer vloeiende en regelbare vermogenskarakteristieken biedt. Voor de EFI applicatie beschikt de nieuwe cilinder over twee laterale koepels die de brandstofinjectoren bevatten die brandstof in de achterste overbrengingspoorten leveren. De stroomafwaartse injectie garandeert een uitstekende verstuiving van de brandstof met de opstromende lucht. Zo wordt het verlies van onverbrande brandstof verminderd voor minder emissies, een efficiëntere verbranding en minder brandstofverbruik. Een kleine buis in de achterkant van de cilinder is verbonden met een inlaatdruksensor, die drukgegevens aan de besturing levert. Bovendien is het mogelijk om de stemming van de fiets in seconden te veranderen dankzij twee bijgeleverde krachtventilatoren. Onbegrensde instellingen voor verschillende tracks en 
OLIEPOMP
Pre-mix 2-takt brandstof is een ding van het verleden voor KTM EXC TPI eigenaars. Een elektronische oliepomp voert olie uit de olietank via het gaslichaam in de motorinlaat, en zorgt voor een perfecte brandstofoliemix in alle omstandigheden en motorsnelheden. Het systeem, dat tot 50% van de rook uit het uitlaatsysteem vermindert tegen eerdere modellen, wordt beheerd door de besturing op basis van de toerental en de belasting van de motor gemeten door de TPS (gassensor). De oliecapaciteit van ongeveer 0,7 liter is voldoende voor 5-6 vullingen brandstof, waardoor u meer tijd kunt rijden, minder tijd met het meten van dingen.

THROTTLE BODY
De TPI-motor is uitgerust met een nieuw ontwikkelde gaskleutel gemaakt door Dell`Orto. Het heeft een diameter van 39mm. De luchtstroom wordt geregeld door een vlinder die is verbonden met een twin-cable gaskam, die wordt bediend door een nieuwe stuurgasklep. Een gassensorssensor zorgt voor luchtstroomgegevens aan de besturingseenheid, terwijl een bypass-schroef de regeling van de idelsnelheid toelaat. Het koude startapparaat opent ook een bypass die meer lucht levert. Via een oliepijpolie die wordt geleverd uit de oliepomp, wordt de inkomende lucht gemengd om krukaslagen en cilinder / zuiger enz. Te smeren.

MOTOR MANAGEMENT SYSTEEM
Het motorbeheersysteem (EMS) van de TPI-modellen heeft een nieuwe besturingseenheid onder de zitting. De regeleenheid bepaalt de ontstekingstijd en de hoeveelheid brandstof die moet worden geïnjecteerd, is gebaseerd op verschillende sensorlijsten, zoals de inlaat- en omgevingsluchtdruk, gaspositie, olie en watertemperatuur. Dankzij de hoogte- en temperatuurcompensatie hoeft de rijder zich niet meer zorgen te maken over het flauweren met de jetting meer
MerkKTM
Type300 EXC TPI INJECTIE
Prijs€ 10.990,00
Bouwjaar2018
CategorienCross
Motorinhoud250cc tot 449cc
Print
Geplaatst: feb 26, 2018,
Categorieën: Motoren,
Reacties: 0,
Auteur: BCS Racing
Tags:
Copyright 2018 by Sitewriter Gebruiksovereenkomst Privacybeleid
Back To Top