Search
Search ×

Honda CRF250R 2022

Honda CRF250R 2022
De nieuwe DOHC motor met elektrische starter van de CRF250R biedt meer mogelijkheden bij lage en hoge toerentallen met 10% meer koppel tussen 6-10000 rpm dankzij de herziene verbrandingskamer en nokkentiming, en de verbeterde inlaat/uitlaat-efficiëntie. Met de HRC Launch Control neem je altijd de beste start en met de drie modi van de EMSB (Engine Mode Select Button) bepaal je zelf de vermogensafgifte. De CRF250R heeft ook precies hetzelfde frame en dezelfde swingarm als de huidige CRF450R om te kunnen genieten van de upgrade van de motor, terwijl de Showa ophanging een hogere compressiedemping bij lage snelheden biedt. Zoek je een absoluut beslissend voordeel? Race Rood. Race CRF250R.

De Honda CRF250R beschikt duidelijk over verbluffende wapens voor de harde strijd in de MX2 klasse. Deze motor is bovendien een platform geworden dat de enthousiaste amateur motorcrosser (en de pro-racer) bijzonder sterke troeven geeft. Betere prestaties in de middelhoge toeren en hetzelfde ongelofelijke vermogen in het hoge toerenbereik, plus het chassis van de huidige CRF450R... overtuigende kwaliteiten om onmiddellijk de leiding te nemen en ze niet meer af te staan.

De ongelofelijke topprestaties in het hogere toerenbereik en de even indrukwekkende kracht bij lagere toerentallen van de DOHC 4-kleps motor van de CRF250R zijn zeer overtuigende argumenten voor motorrijders. HRC wou echter nog meer bieden. Een nieuw nokkenprofiel en een verbeterde vorm van de inlaat/uitlaat-poorten, van het bovenvlak van de zuiger en van de verbrandingskamer om de timing van de uitlaatklep aan te passen, leverden 10% meer koppel in het 6-10000 rpm bereik op. De tweede versnelling ligt dichter bij de derde om het toerental van de motor te behouden bij het schakelen naar een hogere versnelling, en de derde en de vierde versnelling kregen een nieuwe oppervlaktebehandeling om de duurzaamheid te verbeteren. En net zoals bij de CRF450R werd een sensor voor de versnellingspositie toegevoegd om het gebruik van drie specifieke ontstekingstimings voor de eerste, de tweede, derde en vierde, en de vijfde versnelling mogelijk te maken.

MX-circuits zijn onvoorspelbaar. Maar gelukkig kun je het karakter van de motor aanpassen aan de raceomstandigheden. En dat is precies wat je doet met de 3 modi van de Engine Mode Select Button. Modus 1 geeft je een gebalanceerd vermogen en koppel, geschikt voor de meerderheid van de gebruiksomstandigheden. Modus 2 biedt een soepeler vermogen en koppel, voor een verbeterde tractie van het achterwiel op gladde of modderige ondergronden, terwijl modus 3 voor een agressieve manier van rijden zorgt om in diep zand te rijden.
MerkHONDA
TypeCRF 250 R
Prijs€ 9.199,00
Bouwjaar2022
CategorienCross
Motorinhoud250cc tot 449cc
Print
Geplaatst: dec 8, 2019,
Categorieën: Motoren,
Reacties: 0,
Auteur: Jim scheres
Tags:

Theme picker

Copyright 2022 by Sitewriter Gebruiksovereenkomst Privacybeleid
Back To Top